my lindskog

my lindskog

2011-02-15

snabbaste

årsmötet någonsin? vet inte om det finns någon statestik men kvällens årsmöte med GF Idrotts Friluftssektion, a.k.a min löparklubb, tog inte lång tid. då delades det ändå ut priser; dels till alla som vunnit sin klass på klubbmästeskapen (med andra ord alla deltagande) och även årspris. en glad överraskning var att jag fick ett slags rookie/förväntnings-pris; väldigt uppskattat av mig måste jag erkänna och som gör att jag nog klarar ett par träningspass med dom andra “eliterna”.. fast jag hoppas Verkligen att våren kommer snart för jag är inte bara trött på kyla och regn utan även att springa i motvind!!

något som inte var lika farligt var timmarna jag tillbringade hos föräldrarna; inte bara trevligt utan mindre ensamt. fick dessutom skjus hem och undkom på så sätt vinden; tack puttifar!! hade visa planer på att börja läsa en ny bok, svensk maffia, i ett försök att hålla mig vaken tills älsklingen slutat jobba..fastnade dock framför datorn och nu hör jag att äHan kommer hem så det får bli i morgon.. kanske?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar