my lindskog

my lindskog

2011-02-03

blodsockerfall

kan man väl säga att jag fick igår e.m. men jag får skylla mig själv. blir bara så irriterad på mig själv, att jag aldrig lär mig liksom.. det är samma sak nästan Varje gång jag är ledig *suck*. eftersom det blev helt fel igår så var det inte mycket bättre i morse; när klockan ringde (tidigt pga. av att det var tvättdax) så var illamåendet och yrseln där direkt.. för “forskningens”-skull hade jag gärna velat veta Hur lågt mitt b-glukos var… men med benen i högläge på ett kallt golv och två dextrosol var jag med i matchen igen!!

tyvärr så har blodsocker-kurvan förföljt mig hela dagen. har därför redan idag förberett frukosten till imorgon genom att ta fram lite frysta hallon att ha i yoghurten. klockan ringer ju tidigt imorgon fast att jag är ledig; sim-dax.. sen bär det av till Malmö med mys och shopping. ingen tid för lågt blodsocker med andra ord!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar