my lindskog

my lindskog

2011-02-13

easy day

inte om man tänker på mitt rörelsemönster (ganska stelt), speciellt i trappor. utan mer om man tänker på vad jag uträttat under dagen; inte ett skvatt!! denna dagen har jag ägnat åt vila, återhämtning och fylla på depåerna med ny energi. imorgon är det en ny vecka, med nya träningspass.. inte riktigt kollat i kalendern för att bestämma exakt vad och när jag ska träna men det brukar bli bra till slut.

nu ska jag lämna soffan för sängen; blir lite slötittande på TV innan jag får sova.. eller ska jag börja på den där nya boken?! älsklingen ska i alla fall få sin alla hjärtansdag present, jobbar ju sjukt olika i morgon så därför får det bli ikväll istället.

ps. såg på jogg.se att jag för närvarande låg 9:a (eller var det 8:a??) i motionsklassen.. jag hade ju och andra sidan sprungit färre rundor än dom före mig. av oss som sprang fem.. var jag snabbast!! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar