my lindskog

my lindskog

2011-02-02

ännu en

ensam kväll. men idag har jag lyckats fördriva tiden en aning bättre än i måndags, PLUS att jag förhoppningsvis klarar av att hålla mig vaken dom sista 40min tills älsklingen kommer hem.

tidigare idag har det också varit full action; My kom tidigt.. dock inte tidigare än vi bestämt. mycket prat och så tog vi äntligen tag i saken: på söndag är det dags för en del kallsupar och premiär sim med våran nya träningsgrupp och form: masters-simning. tror det kommer bli Riktigt bra.

blev lite slappande i soffan efter att My åkt för att ge blod *applåd* sedan liftade jag med älsklingen till glumslöv, sen var det bara till att springa hem. har även hunnit med att beställa nya linser, sola och fika med syster; som jag inte sett på evigheter känns det som.

slutligen har jag Äntligen fått sett finalen av fångarna på fortet via tv4-play. väldigt nervöst eftersom jag sedan första avsnittet hållt tummarna för skidlandslaget och så går dom och.. nu säger jag det.. VINNER!!

ps. läste även på tv4.se att gladiatorerna ska komma igen.. man kanske skulle söka?! fast och andra sidan hur mycket har en tjej på 166cm i (50-)55kg-klassen att sätta emot Amber, Elektra och dom andra?! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar