my lindskog

my lindskog

2011-02-01

så mycket

som jag vill prata om, berätta, briefa, lämna ut och inte behöva bära på längre. känner dock att detta inte Riktigt är rätt forum för det. får kanske sätta mig hos en psykolog eller bikta mig kanske?! fast det var väl att ta i, men känner att jag bara hade behövt ösa ur mig en Massa saker utan att det direkt måste komma ett svar. mycket har jag egentligen fått sagt redan i e.m/kväll. var ju trots allt twisted sister som Ägde avd. 4!! antar att det kommer pratas en hel del på min och My’s f.m-date imorgon också..

hela kvällens planering gick i stöpet när det körde ihop sig i slutet av arbetspasset. så mycket till planering var det egentligen inte utan mer att jag skulle sola efter jobb, men då jag inte stämplade ut förrän 21.45 och solariumet stänger 22 (tror jag) får jag helt enkelt ta det imorgon. måste ändå fixa ett par saker till i stan: beställa linser, ordna nytt bankkort, träffa syster kanske?! men först så ska jag åka med älsklingen till glumslöv och springandes ta mig hemåt..

1 kommentar: