my lindskog

my lindskog

2011-02-18

it hurts

att jag aldrig lär mig; har man inte solat på ett tag ska man ta det Lite lugnt. nu är jag istället härligt röd och en anning öm i skinnet. förutom att ara på solariumet en sväng har det varit ännu en sådan ledig fredag som man tycker att man är jätte effektiv men egentligen bara är härligt Lat och gör precis det man vill; sovmorgon, gym-träning tillsammans med älsklingen, handlat garn (ett pannband till kära mor?!) och försökt få till foto till framkallning.. det sista gick inget vidare så vi får ta nya tag imorgon.

tyvärr har det blivit en del ätande under dagen, och då inte av den nyttiga sorten.. men jag försöker inte bry mig om det. för om man tänker på det så har jag ju byggt lite mer muskler (med betoning på just Lite) under förmiddagen så när jag springer (långrunda kanske.. förhoppningsvis) imorgon förbränner jag mer kalorier. Caroline var även snäll att göra ett turbyte med mig på onsdag så nu kan jag gå på systrarna Andersson/Bossen herbalife-kväll; det om något borde ju fungera som skrämselhicka för alla kalorier!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar