my lindskog

my lindskog

2011-02-25

mycket

löpning har det blivit idag; vid lunchtid tog jag äntligen tag i dagens träning nämligen intervaller och kunde efteråt konstatera att det gick Ganska bra utan L-Å’s rygg att följa (även om det var betydligt svårare). när älsklingen kommit hem från jobb var det dags för höjdpunkten för han denna veckan (eller året) nämligen hämta nya cykeln. trampandes, mest i motvind, tog vi oss sen runt en av löparrundorna jag klurat på.. den kan nog bli riktigt bra.

ikväll har det mest varit soffläge. glädjande, för min del  i alla fall, toga sig paret Haag. än en gång kan jag också konstatera att älsklingen är skrämmande allmänbildad..för inte är jag Så korkad?! eller så gissar han väldigt ofta väldigt rätt!!

har än en gång fått erfara att jag aldrig kan äta Lagom utan antingen blir det för lite, eller som ikväll (Alldeles) för mycket.

ps. väntar spänt den 18/3 då hur många lingon finns det i världen har premiär; måste ses verkar det som ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar