my lindskog

my lindskog

2009-05-04

så länge sen

sist.. ber om ursäkt för detta och kommer därför med en, kort?!, helgrapportering
i torsdags var det ju valborg; jag och therese satt som vanligt och var duktiga på förmiddagen, jobbade med uppsatsen men lämnade det jobbiga tills på måndag (usch, det är IDAG).
när älsklingen kom hem så begav vi oss så småningom till pålsjö; sprang 14 km FORT. efteråt mådde jag inte allt för bra så kvällen bestod av god mat, vin och Mys.

i fredags så var det röd dag, jag och therese hade gett oss själva ledigt från uppsatsskrivandet så tillsammans med älsklingen tillbringades några timmar framför pålsjö slott (vet ju inte riktigt om det är det men jag kallar det slottet i alla fall) för att njuta av solen. sen eftermiddag tillbringades med maja; bar kartonger, såg på den Fina lägenheten med den Ursöta men gamla spisen och så fikade. föresten. kallade jag henne maja?! har döpt om henne till ena halvan av paret knas (lång historia som jag kanske skriver om någon annan gång).

i lördags så var det Tvättdags. efter att ha slavat med det var vi Värda någon form av belöning och den blev i form av ytterligare några timmars solande framför pålsjö slott (joo, nu har jag bestämt mig; det är slottet). efter det så bar det av till gärsnäs. efter att älsklingen tillbringat Minst en timme med att tvätta bilen och jag suttit i solen och läst blev det grillat. första gången för i år och Gud vad gott det var.
på kvällen så fick jag uppleva förfest a andreas.. en Trevlig upplevelse och jag var duktig och drack TVÅ glas vin Utan sprite eller liknande i.

på söndagen så skulle bilen städas Ytterligare, jag trodde inte det var möjligt att städa en bil Så mycket och såååå länge.. men det kan man tydligen. själv såg jag reprisen av robinson. efter lite fika så bar det av hemåt till helsingborg. här gjordes inte för mycket; handlade lite på vägen hem, lagade mat. annars var det soffan och film som gällde Hela kvällen.

bilder kommer under dagen; vet inte riktigt hur man laddar över dom (kvinnor O teknik ni vet) dessutom är dom tagna med älsklingens mobil. nu ska jag O therese ta tag i den svåra (sista?!) biten på uppsatsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar