my lindskog

my lindskog

2009-05-22

yesterday

då var det grillning med syster O älsklingen, eller rättare sagt det skulle Ha varit grillning men då engångsgrill är ett j*vla shit så blev det till slut Mim som fick ställa sig och steka köttet.
själv stod jag för potatisgratäng, salladen och vitlöksbrödet.. det låter bättre om jag Inte säger att potatisgratängen köptes färdig och hälldes bara i en form och vitlöksbröd köpper man väl alltid djupfrysta?!

efter god mat och skratt så var det dags för Höjdpunkten; Wallander!! vi missade den när den gick på bio och nu har den Äntligen kommit ut på dvd.
riktigt bra tyckte jag den var, skönt att den andra kommer någon gång i juni för det är inte sååå länge tills dess.

idag så är det väla som gäller och sen har jag O danskollegan på friskis Mix-pass; först medeluppvärmning, styrka och sen ett Helt danspass där jag tar sista halvan. så har ni INGET att göra vid 17.30 så kom till friskis vet jag!!

nu ska jag in och se fall älsklingen susrar eller han bara har somnat om.
so long.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar