my lindskog

my lindskog

2009-05-13

skrivkramp

nja, inte riktigt men skriver så mycket på förmiddagarna/dagarna då jag och therese jobbar med uppsatsen att suget att skriva, absolut Inte blogga, har försvunnit lite.
ska väl inte säga att Snart är det slut för då tycks det alltid dyka upp något nytt eller ett stort stycke som ska ändras; men vi ser Slutet.. förhoppningsvis i alla fall.
sen gäller det bara att inte tänka på vad som kommer efteråt.. förutom examensdagen; den kan nog bli riktigt skoj.

springtime då; 47.. aldrig sprungit milen så fort så jag är nöjd. men det var ju inte det Stora loppet, det är ju nu på lördag då göteborgsvarvet Äntligen ska gå av stapeln. hoppas det går lika bra där nu bara.
om inget annat så tror jag helgen blir mysig. få komma bort, bo på hotell och bara njuta.. inget städande, tvättande eller Laga mat; super!! kanske borde försöka hinna med att handla en klänning till examen.. fast jag vet inte om jag vill ha klänning?! vi väntar nog med det!!

nu ska jag försöka ta mig ner till stattena innan bussen kommer dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar