my lindskog

my lindskog

2009-05-27

ta mig i kragen

borde jag verkligen göra och bli bättre, eller rättare sagt återgå till att vara en flittig bloggare.
vet inte riktigt vad jag har för ursäkt eller om jag ens har någon.

hänt mycket dom senaste dagarna; eller sen sist i alla fall.
kan ju inte tjata allt här men bland annat så har jag fått ett längre vik till hösten.
under gårdagensfika med emelie så gick MYCKET igenom, länge sne sist ju och då är dte mycket att skvallra om!!
håller tummarna för att dom ska få huset O att alla planer slår in.

idag så har jag inte bara träffat my (2:an alltså), det var inte heller igår kan jag tillägga, utan vi; therese O jag, förberett oss inför morgondagens respondentskap; eftersom vi inte visste riktigt Vad eller Hur vi skulle förbereda oss å diskuterades examensdagen istället.
kläder bland annat... varför ska det alltid vara så krångligt med kläder?!
jag O älsklingen ska till malmö på lördag och hittar jag ingetting att ha på mig den 5:e då så vet jag inte vad jag gör..
är naken en formel, trevlig O vårig klädsel?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar