my lindskog

my lindskog

2009-05-05

höstrusk

har dagen mest bestått av och jag saknar solen. och andra sidan hade jag inte kunnat njuta av den då jag hela dagen suttit framför datorn; känns så i alla fall, för att hitta artiklar som stärker vår resultatdiskussion och nu tror jag att jag har hittat min del i alla fall *woooo*.

har trotts allt hunnit med en liten vända ner till centrum; fick införskaffat en present till puttifar som fyller år och ska firas imorgon. dessutom så hämtade jag leverans som mor beställt till löplabbet. så har fått lite ny luft i lungorna i alla fall. med tanke på att jag var tvungen att gå ut i detta regnrusk och gråa vardag vad passade då bättre än mina Röda gummistövlar; dom piggade i alla fall upp lite.

nu är det snart dags för friskis, så får väl byta om till den röda dressen; och Tack än en gång lilla syster kanin för att du kommer idag.. make my Day!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar