my lindskog

my lindskog

2009-05-15

snart dax

om bara några timmar så tar jag och älsklingen tåget upp till Göteborg
där ska det njutas, förhoppningsvis ätas god mat i trevligt sällskap men framförallt Springa göteborgsvarvet.
vet inte riktigt om jag är Laddad eller nervös, eller bara har allmän ångest. men i morgon så hoppas jag att allt det släpper och jag blir ett med löparskorna; filosofiskt va?!

minnen från förra året är bra i alla fall (eller vad säger du christoffer?) och jag hoppas att dom från dessa året blir Minst lika bra. men framför allt hoppas jag att Vädret är minst lika bra; soligt, inte allt för mycket blåst.. perfekt helt enkelt!!

nu ska jag gå och packa det sista innan jag gör mig redo för att möta omvärlden.
och jag behöver väl inte påminna om att ni Gärna får hålla en liten tumme för mig imorgon; om i fall att det skulle behövas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar