my lindskog

my lindskog

2009-05-29

fredags mys

blir det idag; efter att Äntligen ha gjort det sista i skolan.
det känns faktiskt lite konstigt och kanske att vi inte förstått kompletteringarna rätt så det blir något litet till men tänk; inga examinationer, inga seminarium, inga inlämningsuppgifter, ingen tenta med tentaÅngest...
ångest kommer det finnas ändå inför att plötsligt stå där själv och som ansvarig men det är ju trotts allt det man vill.. och har kämpat för i TRE år.. och nu är dom snart slut, och nästa vecka är det ju bara roligheter!!

nu till myset; solning i eftermiddag O sen hämtade älsklingen mig för hemfärd till helsingborg.
hade visa ambitioner att vi skulle ut O springa men sängen med kudden lockade mer.
måste försvara mig med att jag faktiskt gått upp 5.45 den sista veckan känns det som, fast jag varit ledig visa dagar hur knäpp är inte jag egentligen?!
älsklingen var flittig ändå O gick en runda sen så väcktes jag med pussar för det var matlagningsdax.
jag har stått för efterrätten, rabarber-smulpaj medans han har tillagat kyckling, wok O sås; vi måste ju kunna äta Något i alla fall.

nu är det färdigt sägs det, kan ju tillägga att efter vi ätit görs det nog inga större ansträngningar,
jag förväntar mig O är värd mys i soffan.
ladda batterierna inför imorgon då jag det är malmö som gäller O jag MÅSTE hitta något att ha på mig till examen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar