my lindskog

my lindskog

2009-05-17

en aha-upplevelse

fick jag igår under göteborgsvarvet; kom knappt ihåg hur banan var, att där fanns Två broar som man skulle över eller om det verkligen var sååå lätt jag kom ihåg det som.
men under banan så kom allt tillbaka. visst, det var inte SÅ lätt men det var inte Jätte jobbigt heller; i alla fall inte efter 5 km då jag hittat en baja-maja och kunde kissa.. dom FEM första kilometrarna var kissinödiga.
efter 8 km stod älsklingen, puttifar och morfar och jag kunde bli av med solbrillorna; så efter det var det bara att springa.

och det gjorde jag, snabbare än stefan holm som fick en sluttid på 2,03 och även snabbare än mor som sprang på 1,52. jag, jag sprang på 1,51,28; men så stod jag ju också i toa-kö.. annars så hade jag nått målet och kommit under 1,50. men det blir kanske en halvmara till under året.. och vem vet vad det blir nästa år!?!

här kommer lite bilder ifrån helgen på b.la. sällskapet, uppladdningen på rummet och sen ute på "arenan".










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar