my lindskog

my lindskog

2009-05-28

lycklig bakom stora krokodiltårar

fast det är inte riktigt sanningen; men jag tycker krokodiltrårar låter mycket finare och Större än vanliga tårar, men det är inga falska tårar det handlar om.

varför är jag då så lycklig?! eftersom det gick JÄTTE bra idag på examinationen av uppsatsen för mig O therese.
lite små kompletteringar med det hade vi räknat med då nästan alla får det.
det känns så himla skönt att vara klara med det, nu är det bara oppositionen som ska går riktigt bra imorgon så kan vi vara lediga nästa vecka.
eller lediga och lediga, på måndag ska jag till tandläkaren; inget roligt alls och sen resten av veckan får jag väl tillbringa på friskis så höstterminens danspass blir klar någon gång.
tjja, inte på torsdag-kväll då det är examensmiddag och inte heller på fredagen för då är det dagen med stort D!!

nu till tårarna då; ikväll är det EV. sista danspasset för mig i landskrona, i alla fall som landskrona-ledare.
det finns inga schemalagda danspass i sommar men kanske att jag tar någon fredagsjympa för att dom trogna och nyfikna motionärerna ska få prova på höstterminenspass.
och givetvis så är jag ju första stand-in om monica inte kan, och kanske, kanske får man komma som gästledare?!

så har du inget bättre för dig ikväll mellan 18.30-19.30 tycker jag du ska ta dig till friskis och ge mig den bästa "avskeds"-pressenten jag kan få!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar