my lindskog

my lindskog

2009-04-29

för första gången

så har Stora my tvättat, själv, i hela sitt liv. jag vet inte om det är skrämande eller pinsamt men nu är det gjort..
och jag kan inte med ord beskriva hur nervös jag var för att gå ner för att lägga över handdukarna i torktumlaren
(jag visste vilken som var vilken *woohoo*).
nu så här i efterhand så ser allt bra ut; vi har inga mini-handdukar och jag hoppas Verkligen att dom slutar fälla.

annars idag så har det varit ännu en mardröms-träff med handledaren men men.. vill man att uppsatsen ska bli bra så är det väl de som ska till. men när man väl sitter där; är det INTE roligt.

annat som är roligt är att ikväll ska jag ha danspass; så har ni inget för er ikväll kom till friskis kl:19.30 och make my day!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar