my lindskog

my lindskog

2009-04-17

nike air pegasus

är märket på mina nya löparskor, samma som dom tidigare men en nyare modell; kanske inte säsongens eller jag vet inte för alla var lite yra och sa olika saker.. och andra sidan så vill jag inte ha löparskor med ROSA i så jag är nöjd i alla fall. ska bara hitta en matchande sport-bh som jag kan ha till. när det är varmt, solen skiner och man ska springa 21 km är det alldeles för jobbigt att ha linne!!
jag vet ju egentligen vilken jag vill ha, stay in place med smala band och någon form av brottarrygg men vi får se. ska kolla lite när jag och älsklingen ska gå och njuta av solen nere i helsingbors centrum.

tyvärr så ska han ju bara sluta först, inte förrän vid 4-tiden; fast försöker intala mig att det inte är Så långt kvar. och jag ska försöka att börja på en eventuell inköpslista för idag, eller rättare sagt, ikväll är det matshopping som gäller.
jag ska också försöka få rätt på sökschemat till min och therese C-uppsats.. hur krångligt kan det egentligen vara?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar