my lindskog

my lindskog

2009-04-22

segt

kändes det idag innan vi började skriva det näst sista på uppsatsen. för det är ju så, har man väl kommit igång så flytter det på.. förutom när vi fick ett telefon-avbrott mitt i. men vi återhämtade oss från det mer; och nu är det inga Stora stycken kvar.. men MASSA små saker och ändringar innan handledaren är nöjd.. men så är det väl alltid och för alla?!

kändes även segt i benen när jag sprang idag. och andra sidan så kunde man väl inte förvänta sig att dom 14 km ska gå lekande lätt Alla gånger; då tar jag det hellre på göteborgsvarvet än nu.. en vanlig träningsrunda i pålsjöskog. tiden blev inte så dålig ändå.. och framför allt: jag Sprang 14 km utan att stanna, trotts smärta, knott/små flugor, stumma och Sega ben Samt kring liggande åkrar som nyss blivit göslade *uärk*.
och andra sidan var jag så här glad innan så varför klaga?!

känner mig även liten seg nu med så jag joinar nog älsklingen undertäcket.. och det tar nog Garanterat inte många sekunder innan vi sover båda två.
Over and Out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar