my lindskog

my lindskog

2009-04-12

personlighetsförändring

kan verkligen folk genomgå.. och det bevisades för mig under lång-fredagen.
jag blev så irriterad att älsklingen fick säga åt mig att "andas".
men nu är det verkligen slut, tänker inte lägga ner mer energi på henne; även om hon teoretiskt sett är min släkting

fredags-kvällen behöver vi inte nämna så mycket, och egentligen inte lördagen heller som blev en typisk dagen-efter-dag.. och det är inget fel i det.

idag har det åter igen varit dag att vara lite duktig/hemmafru. började ett tvätt pass 07, har dessutom städat lägenheten.. ja inte själv; man hjälps ju åt.

nu är lägenheten Sååå fin så att föräldrar och svärföräldrar inte kan klaga på något och Vi kan med gått samvete avsätta en timme ute i pålsjö.
jag ska försöka att inte springa vilse, eller gena, och älsklingen vet inte riktigt om han ska springa eller gå..
jag är glad att han bara följer med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar