my lindskog

my lindskog

2009-04-24

nattuggla

känner jag mig lite som; hör älsklingen ta Djupa andetag brevid mig men själv är jag inte det Minsta trött.
surfar runder lite; en vända på facebook, kolla mailen, titta lite på youtube, en sväng in om emelies blogg (men där händer ju inte för mycket :P).
slutligen hamnade jag här och kan meddela att dagen gått nästan som jag planerade; har inte städat utan kollade istället på ett avsnitt av grey's. det blev en runda i pålsjö, men idag kände jag mig inte särskilt målmedveten att varken springa långt eller fort utan var mer social och sprang tillsammans med älsklingen. 7 km orkade han utan att stanna, stolt över honom men frågan är om det var så bra då han varit utslagen resterande av kvällen ?!

nu får det nog bli en liten vända till på youtube innan jag ska Försöka somna...
Big day tomorrow.

1 kommentar:

  1. Hahah snäckan=) Jag ska försöka att bättra mig på att uppdatera bloggen. Du är ju dock duktig. Måste ses en dag!!

    SvaraRadera