my lindskog

my lindskog

2009-04-21

jag har nog den underbaraste

värden; Jessica är Alltid så glad, positiv och berömande! applåderar mig alltid för att jag är flittig och har haft ett bra pass utan större missöden.

systern; dyker garanterat alltid upp på mina pass (om hon inte mot förmodan är tvungen att jobba) och tycker dom är bra!! dessutom så ska vi ha kvalitetstid på lördag kväll, me like alot.

Dom underbaraste motionärerna; samt dom Trognaste. Dom står där alltid samlade en i en ring kl. 18, ger garanterat Järnet så svetten lackar och avslutar alltid med ett leende innan dom går hem. Tack underbara NI.
dessutom så peppar dom mig och tycker jag är Lite duktig som ska springa göteborgsvarvet och som sprungit 14 km; det är bra att ha i ryggen så det så!!

Pojkvännen; han säger att jag kan hopp in i duschen när jag frysande försöker stå och hacka grönsaker så fixar han matlagningen själv. dessutom så städar han, berömmer mig och sist men inte minst så står han ut med MIG.

C-uppsats medarbetaren; Therese.. bästa uppsats here we come (man måste i alla fall få drömma).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar