my lindskog

my lindskog

2009-04-28

så mycket

som har hänt, inte bara sen jag senast skrev utan nästan precis men jag orkar, vill och känner inte för att älta allt sånt.
istället så hoppar vi tillbaks till gårdagen; som var helt Underbar.
äntligen fick mysorna lite tid för varandra. först var det ikea, aldrig tillbringat så mycket tid på barnavdelningen men vad gör man inte för en av dom bästa kompisarna som är gravid?!
efter det så var det bara den ena barnaffären och barnsaker som skulle fixas, men som sagt vad gör man inte för henne. dessutom så kanske det var bra övning inför framtiden!?!?!

senare på eftermiddagen så dammade jag i väntan på att älsklingen skulle komma hem och när han gjorde det så åkte vi iväg för att få tag på en ny dammsugare.
hem kom vi med det sötaste lilla monstret man kan tänka sig och jag har döpt honom till shrek; för jaa, han är grön!

gårdagen bestod också mycket av mailande till en yr handledare och det ska bli roligt att se vad hon säger imorgon..
om hon ens säger något; så länge det inte är allt för negativt så ska vi nog överleva tror jag.
får se vad som händer ikväll.. det kan inte bli sämre och sätter jag på musiken jag fått låna av en friskiskollega så blir det nog Lite bättre..
shaking that ass, shaking that ass

1 kommentar:

  1. My vad är det jag läser?=) Framtiden? Du är för goo

    SvaraRadera