my lindskog

my lindskog

2009-04-14

the funniest thing

såg jag idag ifrån bussen på väg hem från friskis-passet i landskorna.
på en stor parkering strax innan centrum. över denna parkering promenerar en grupp med människor och det slår mig att förra veckan såg jag en annan grupp med människor som bestod av ungefär lika många människor på precis samma ställe.
jag undrade vad det var för rundvandringar dom gjorde på tisdags kvällarna och Var.
sen såg jag det, det var en musikkår som övade figurer eller att promenera!
om dom hade några instrument vet jag inte eller om dom Bara gick.. vilket som; roligt ändå.

en annan sak som är roligt är att maja fått lägenhet; grattis gumman!! nu när vi kommer bo i samma stad så rent teknist och teoretiskt sätt borde vi kunna ses mer.. och det är ju aldrig fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar