my lindskog

my lindskog

2009-04-07

Äntligen

så har vi fått internet i den nya lägenheten!!
jag trodde inte det att det var möjligt men jag har faktiskt saknat att blogga, någon som saknat att läsa också kanske?! my?? emeleie??

som sagt så har vi nu flyttat; känns jätte bra, trivs kanon och den är Sååå fin vår lilla lägenhet.
jag kunde ju haft en byrå så att mina underkläder inte hade behövt ligga i kartonger eller mina friskiskläder i en ikea-kasse men.. vi ska nog fixa en senare i veckan; i morgon helst och då är allt Underbart.

finns egentligen inte så mycket mer att säga; eller rättare sagt det finns Massor att berätta men det skulle ta alldeles för mycket tid och Plats.. och kanske inte så intressant heller...

så istället avslutar jag med; I'm back!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar