my lindskog

my lindskog

2009-04-24

en ledig fredag

känns som det var länge sen jag verkligen Var ledig; och andra sidan så är det ju C-uppsatsen som gäller nu i skolan, jag O therese är så snabba och målmedvetna att eftermiddagarna brukar vara lediga.. så känns Nästan som vanligt!!
ledig är jag idag för att therese ska flytta; trevligt för henne.. fast jag hade inte velat bytta med henna och bära kartonger upp till 4:de våningen (tror jag det var) UTAN hiss.

fredagen har börjat bra; sovmorgon, struntade i pilatesen imorse och ställde om klockan X-antal gånger men gick upp 8.45. Då blev det lite the voice på TV följt av frukos;
så såg denna ut,
och Självklart är det the voice på datorn i bakgrunden


vet inte riktigt vad jag ska göra idag, det hade varit skönt att sätta på sig bikini och ta med sig en filt ut för att försöka få lite färg. tyvärr tror jag att jag får städa lite här hemma, sen Hoppas jag älsklingen kompar ut idag så vi kan handla mitt på dagen; för då borde där väl inte vara lika Mycket folk som fredags eftermiddagarna/kvällarna?!
efter det så blir det nog en tur ner till centrum, en fika på wayne's kanske och så ska jag Prova dom röda skorna som jag blev så förälskade i förra helgen.. men BARA prova och Försöka att INTE handla dom!!

slutligen så får vi väl ta oss ut till pålsjö, vet inte hur långt jag orkar eller vill springa får ta det lite som det kommer och sen är det bara mys som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar