my lindskog

my lindskog

2009-04-14

sockervadd för hjärtat

har precis suttit och you-tubat massa lord of the dance-klipp. kan inte hjälpa att jag får ett fånigt leende på läpparna och att hjärtat känns som sockervadd; det är ju så Bra.
enda felet, om det nu finns något, är att ”min” redan rättvist tagits av dansledarna i helsingborg efter vår inspirations dag så nu måste jag ju hitta en Nya låt…
har någon nått förslag så tar jag tacksamt emot dom. vill någon lära mig riverdance så ännu hellre det!

har även idag jobbat på uppsatsen med therese. vi är sååå duktiga. har kommit kanske halvvägs på vårt resultat; och det är först nu man tycker att det börjar hända något.. eller tja när vi började med resultatet. innan då man ”bara” sökte artiklar så kändes det som att man gjorde inte så mycket, eller inget alls egentligen.. fast det gjorde vi så klart!

nu är det snart friskis, sen ska jag hem till helsingborg… kanske ska ut och gå en runda i det fina vädret med älsklingen.. eller så tar vi oss till pålsjö imorgon kväll och springer?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar