my lindskog

my lindskog

2009-06-02

ljuset

i tunneln är verkligen nära nu. var i skolan idag tillsammans med therese för att göra det sista med uppsatsen; inte skriva utan lämna in den till skolan, ladda upp i forumet O i uppsatsdatabasen..
så skulle nu någon där ute vilja läsa den, så är det möjligt!!

kan ändå inte fatta att det bara är TRE dagar kvar nu innan examensdagen. förhoppningsvis så går dom riktigt fort också, har ju i alla fall lite småsaker att fixa:
i morgon så ska jag på en Liten shopping-tur; måste hitta skor till fredag, vita helst med klack O öppen tå. får heller Inte glömma att handla linsvätska för efter ikväll tror jag inte där är så mycket mer kvar. så klart så önskar jag ju även att solen tittar fram så att jag kan få några timmars njutning O bättra på färgen, hade sett så mycket snyggare ut till kläderna jag ska ha på mig på fredag.
på torsdag så är dte examensmiddagen med klassen; lite sorligt men riktigt roligt. T minus EN endaste Dag!! innan middagen blir av så klagar jag inte om jag fått några timmars solande.

nu väntar en tv-kväll med älsklingen; riktigt mysig hoppas jag det ska bli även fast tisdagarna inte innefattar dom bäste programmen, knappast något kan man väl säga... men sällskapet är det synd att klaga på i alla fall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar