my lindskog

my lindskog

2009-06-11

genast

så blev min dag Lite bättre när jag fått mail ifrån Madeleine Kihlman på MixMegapol; jag har vunnit veckans film som är benjamin buttons otroliga liv. har inte sett filmen men sååå dålig kan den ju inte vara när brad pitt är med?!
tyvärr så missade jag ju att höra det i radion för jag började ju surfa runt, hamnade på youtube och såg återigen merediths och dereks i grey's anatomy bröllop...
trodde inte riktigt på att jag vunnit det men nu känns det ganska bra faktiskt!!

lite tur i oturen hade jag också eftersom första priset var någon övernattning på något spa; inget fel i det men det var i stockholm och dessutom tror jag att det var nu i helgen och då jobbar jag ju.
så jag är mer än nöjd med Bara filmen.

nu ska jag kolla runt lite på balkongmöbler, sen ska jag åka O hämta min cykel hopas nu bara att den är tillbaks i sitt forna jag vilket innebär att jag har 7 växlar och inte bara 7:an samt att kedjan inte hänger sig, gnisslar eller gör något annat tramsigt.
efter det så är det nog dags för att bege sig till glumslöv lagom till att älsklingen slutar för att åka in om plantagen och handla balkongmöbler; om jag inte hittat några bättre på internet vill säga!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar