my lindskog

my lindskog

2009-06-04

dom sista

soltimmarna innan examen ska jag snart ut i, ska bara få i mig en skål med frosted flakes.
enda felet är ju att det blåser, men kan hoppas på att det läar ute på vårt balkong-golv (har ju inga möbler än som jag kan ligga O sola i) annars blir det lallt där ute. men men, måste ju få färg; fast ligger jag där ute O fryser i några timmar så blir färgen kanske blå istället för brunare?!

skulle åka till väla idag då jag slogs av att 2:an alltid är sen; i alla fall ifrån min hållplats.
jag hade och andra sidan ingen brådska utan skulle Bara handla vin till mig O therese.
"tyvärr" så kom jag hem med ett par skor också.. fast jag ska ju ha dom på examens-dagen (tror jag) så då är det kanske ursäktat?? jag vet att jag redan hade handlat ett par till imorgon men jag blev sååå förälskad i dessa.
har fått systers godkännande och ska höra med therese ikväll vad hon tycker.

förresten så syns therese i lokal-tidningen om det skulle vara någon som missat det.
nu ska jag ut O njuta av solen; förhoppningsvis inte frysa. för att om några timmar göra mig redo för sista kvällen med gänget!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar