my lindskog

my lindskog

2009-06-30

färdig

med danspasset. igår körde jag igenom hela för första gången, och det kändes riktigt bra!! nu ska bara mina "försöks kaniner" tycka det också..

en annan sak som jag snart är färdig med är brevidgången, sista veckan denna veckan och den började minst sagt med kaos... och det känns inte som att det blir bättre men det är bara att bita ihop och jobba järnet.
hoppas bara nässprayen hjälper mig mot förkylningen och duschen som jag snart ska ta får mig att känna mig lite fräschare.

föräldrarna höll på att ge mig en hjärtinfarkt igår när jag var där på frukost; vi skulle få ett syskon!!
som Tur är så var det bara ett fadder barn via Rädda barnen.
något annat som har gett mig härtinfarkts-liknande-symtom är priset på gillettes pris på rakhyvlar (dom som inte är engångs) och har alltid undrat varför dom är Såå dyra..
KÄNSLAN, kan jag rapportera nu är svaret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar