my lindskog

my lindskog

2009-06-09

första dagen

var då avklarad, den blev det egentligen igår men var så slut i huvudet när jag kom hem att det blev bara en liten stund framför tv i soffan innan kudden kallade.

dagen gick i alla fall jätte bra. första proverna som ssk. är avklarade O första PVK som ssk. satt som en smäck!!
lite orolig att dagen igår gick för bra så att jag får ett bakslag idag men nu ska vi inte vara pessimistiska
dock så har jag inte varit så flittig med träningen men när dom här första dagarna är över borde väl huvudet också hänga med så jag kan ta tag i det.
dessutom är jag ledig onsdag O torsdag så då blir det nog en runda i pålsjö med älsklingen.

nu ska jag fixa matlådan O göra mig redo för att cykla ner till knutan. måste verkligen lämna in min cykel till service eller liknande nu när jag är ledig; borde jag ju hinna tycker man...

1 kommentar:

  1. hej sis. nu har jag hittat hit. har lite svårt att först hur allt fungerar. men det kanske ger med sig. puss puss love to you..

    SvaraRadera