my lindskog

my lindskog

2009-06-15

om jag hade

ett stort leende på läpparna sist jag skrev så känner jag bara för att gråta idag.
jag vet inte varför; har absolut inget att vara ledsen över;

det går jätte bra på sommarviket så bra att en av patienterna bara pratade med mig O frågade mig istället för daniel som är den Riktiga ssk. på avdelningen som jag går bredvid. kommer nog få underbara uskor; inte bara dom fasta som redan finns på avdelningen utan även vikarierna.

det är heller inte fy skam att ha jobbat sista passet av FYRA; tre kvällar dessutom. ledigheten imorgon känns underbar. problemet är som vanligt att det är så mycket inbokat O ännu mer som man vill göra men vi får väl se vad jag får gjort.

min underbara lilla syster har, Äntligen, blivit följare av min blogg. var tar alla ni andra vägen?! (man kan ju faktiskt Bara följa och inte blogga själv, så det så!!). dessutom ska vi ev. hitta på något på lördag.. så länge sen vi sågs O ännu längre sen vi gjorde något!!

inga tråkigheter har jag framför mig heller; bara morgonturer vilket gör att man faktiskt kan ha ett liv som innefattar älsklingen O träning, 1-årsdagen och så midsommar. inte för att det blir något supande ska ju vara på jobbet kl 7.oo men mysigt kan det väl alltid bli.

tänkte jag skulle avsluta med någon fin lösning om varför jag vill gråta: saken är ju den att jag inte kommer på någon. det kan vara mailet som monica skrev; det var inte långt men det räckte med att där stod "jag saknar dig redan" för att det ska gå upp för mig att jag snart inte tillhör landskrona-föreingen O genast så saknad jag henne också, min lilla extra mamma!!
det kan också vara boken jag läser; den är så bra men samtidigt så skrämande för det är så verkligt.. kan hända när som helt, var som helst men framförallt Vem som helst.
eller så är det helt enkelt vanlig PMS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar