my lindskog

my lindskog

2009-06-03

sjukt

imponerad av dansgruppen diversity som tog hem Britains Got Talent; med all rätt.
har ni inte sett dom hittas final- uppträdandet här: http://www.youtube.com/watch?v=AfKHMz8Kx0E&feature=related

få se om jag O maja kan göra lika bra ifrån oss ikväll på sats, eller kanske inte Lika bra men så bra att vi inte skämmer ut oss totalt! det finns ju en del pass till som vi vill testa O då hade varit bra att våga gå dit utan att behöva färga håret och genomgå en total make over.

känner mig lite halv krasslig, huvudvärk O halsen knäppar sig men panodil är lösningen på Allt.
dessutom så fick jag precis ett samtal från min chef from. hösten om schema O anställningsavtalet; aldrig fel!!
ser också genom fönstret att solen gör allt för att skrämma bort molnen och hittills har det funkat bra; efter att jag varit nere i stan så hoppas jag dom inte kommit tillbaks så jag som sagt kan få några timmar på balkongen innan älsklingen kommer hem och vi ska laga mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar