my lindskog

my lindskog

2009-06-05

sista gången jag skriver

som student, i alla fall sjuksköterskestudent!!
ska snart väcka älsklingen så ska han hjälpa mig med det sista på klädseln (tror inte jag lyckas avslöja mig innan vad jag ska ha på mig så ska väl klara det några timmar till).
sen är han Så gullig O kör mig ner till knutan där jag ska försöka leta reda på sara, katarina O pelle så vi kan ta tåget till landskrona. där går björn O therese på sen bär det av till lund.
som tur är hämtas vi upp av anna tror jag det var så vi hittar till kulturen.
där är det examensmiddag innan det är övning inför den slutliga ceremonin i Domkyrkan!!

jätte lycklig, nervös O liten tår i ögat.. för efter idag så är vi verkligen inte studenter tillsammans utan då är jag ssk. all by myself!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar