my lindskog

my lindskog

2009-06-24

skrämselhicka

fick jag igår när jag kom upp på jobb ca. 12.30. det första john säger åt mig är: daniel är sjuk idag.. hjälp tänkte jag, då får jag säkert gå själv. men som tur är så gick jag med johanna istället.
så himla trevlig, synd att hon går på semester nu, fast det har hon ju inte hela sommaren; och det är Jag glad för. gullig va hon också som spädde på mitt ego "det kommer gå så bra för dig i sommar my, du är så duktig". känns alltid skönt att höra när det känns som att man inte har någon koll Alls. men fake it till you make it.

idag har jag ju dock varit ledig; lite tråkigt eftersom ingen annan varit det.
men jag cyklade till pålsjö i min ensamhet. fast där var jag ju inte riktigt ensam utan sol-sugna människor droppade anslött sig med sina filtar på gräsmattan Plus att där var ett dagis.
men jag botade "migränen" med radion på mobilen, i med hörlurarna så hörde jag inte omvärlden alls.

har firat älsklingen idag också som blir hela 28 år. ett par pjamasbyxor (det är Inte lätt att hitta sådan kan jag be att tala om) samt en dag på ven med sol, picknick, cykling och god middag på kvällen tänkte jag mig.

nu ska jag skicka lite bilder till min syster så hon blir glad. och vid åta så är det miss marpel; fast jag saknar den ny-gamla.. hon var mycket "äldre" och roligare.

dagens outfit, kände för söt-O-somrigt. värsta matchningen också.. ända som inte passade in var väl handduken som jag låg O solade på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar