my lindskog

my lindskog

2009-06-11

efter regn

kommer solsken, man kan tyvärr inte tro det idag efter att hela dagen regnat bort O det ser ut till att fortsätta så Resten av veckan.fast jag är inte så ledsen för detta, del så ska jag jobba hela helgen dessutom så har det hänt så mycket bra idag som väger upp regnet;
jag vann ju den där filmen; helt otroligt, kan knappt fatta det. det enda jag vunnit tidigare är ett tärningskort på sats, i sthlm så det hade jag ingen nytta av!!
margurite har fått jobb i landskrona; tyvärr inte på min avdelningen men ändå.. så himla skoj. ska bara malena också komma ditt så är trion samlad.
Äntligen så har vi köpt möbler till balkongen; passar inte riktigt till dagens väder men dom är så fina. 5 positionsstolar som man kan sola, slappa O bara njuta i. till detta blev det ett runt bord med glasskiva och Röda dynor. hade fotat allt så fint men sladden för att föra över bilder från kameran till datorn är nog i landskrona så dom får ni se en annan dag.
sen var jag ju och hämtade cykeln, fick höra att "där var ju inget fel på den".. blev lite konfundersam men så visade sig att han bara hade spänt åt kedjan lite O nu går den Hur bra som helst; kan växla och allt. eftersom dom inte hade gjort så mycket med den heller så kostade det gratis; och sånt gillar jag.

dessutom så har ju regnet inneburit något bra också: att jag fått använda mina Röd gummistövlar... och Dom lyser upp och är ett solsken i sig.

1 kommentar: