my lindskog

my lindskog

2009-07-05

usch

vad jag är en dålig bloggare, eller en väldigt upptagen, Jobbande kvinna..tjej då.
nu är i alla fall brevidgången slut O jag ska försöka stå på egna ben; vet inte riktigt hur det känns men jag kan meddela er på tisdag, då är nämligen första dagen all by Myself.
eller inte riktigt, fick ett smakprov i fredags.. och det är väl synd att klaga: inte bara patienterna överlevde utan även jag.. och mina undersköterskor!!

helgen lider mot sitt slut, och imorgon är jag ledig. då är det friskis som gäller;
var riktigt länge sen faktiskt så det ska både bli skoj men även Jobbigt antar jag eftersom jag ska inte bara leda pass utan även spela in det sista på danspasset O sen köra igenom det...
detta efter en förkylning (som fortfarande sitter i) i över en vecka Inklusive att jag inte tränat på sjukt lääänge.;
vilket inte bara är mitt fel utan även jobbets, tröttheten och förkylningen!!

ihelgen har det inte bara varit jobb utan även mys med älsklingen, det går ju när man jobbar bara A-turer, dom tillåter i alla fall ett Litet begränsat liv utanför sjukhuset.
under den begränsade tiden har vi ätit gott, spelat minigolf, myst i soffan framför tv'n med Bra film. nu senast a shopaholics confessions den är inte bara Bra; musiken är ännu bättre.
den ska jag också försöka klura på imorgon: vad låtarna heter och vilka artisterna är.. och om dom går att få tag på.
detta har jag ju tid med då älsklingen har varit duktig (eller haft tråkigt?!) och städat lägenheten så att jag slipper göra det imorgon.

en annan sak jag också gärna gör imorgon är att hälsa på my på BB.. hör du det bebis; Alla väntar på dig.

1 kommentar:

  1. Hallå du!
    Allt väl?
    Tjej(?) Du är väll kvinna, eller finns det en regel för när man övergår till detta? Trode att man var vuxen när man utbildat sig, flyttat hemifrån och skaffat sig ett jobb =)
    Eftersom du är så upptagen och knappt har tid att andas tänkte jag hjälpa dig med ditt huvudbry:
    http://cdon.se/musik/soundtrack/confessions_of_a_shopaholic-4080531

    =)=)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera