my lindskog

my lindskog

2009-07-23

tänker inte

börja med att be om ursäkt för att jag för några inlägg sedan skrev att jag skulle skärpa mig när det gäller bloggandet och antalet inlägg; just nu är det inte många per vecka... och sedan inte har gjort det utan bara konstatera att jag misslyckats men ska försöka Igen.

det är väl inte så att det hänt Lite saker i mitt liv så jag inte har haft något och blogga om:
träffat familjen Andersson/Svensson och fått håll det lilla Underverket, kört igenom danspasset med frivilliga Underbara försökskaniner, haft medel-pass i min snart nya friskis & svettis förening Helsingborg, klabb, Klabb och åter KLABB med skånetrafiken *gRrRr*, haft en helt okej vecka på jobb med the perfect team member Josefine, letat fram mina löparskor och hittat till pålsjö igen, varit vuxen och haft gemensamt släktkalas tillsammans med älsklingen med hans samt min familj som gäster, att min underbara pojkvän målat om sovrummet på en regnig semesterdag eller att vi varit på sommaren Rydberg föreställning och Varmt rekommenderar den...

allt det kommer jag inte älta om för det är ju Sååå länge sen; eller inte från idag i alla fall.
idag har vi däremot hjälpt lilla syster kanin att få ut några CV till. hjälp oss nu att hålla tummarna så att någon ringer upp henne och erbjuder henne ett Toppen jobb.
efter det så bra det av hem, till vår Underbara lägenhet.. jag trivs bara bättre och bättre här för var dag som går; och sällskapet är det också synd att klaga på!
väl hemma så var det till att skriva en inköpslista för att sedan bege oss till Maxi och veckohandla; vuxenpoäng.

sen skulle vi till Hemmakväll och hyra Harry Potter så det kunde bli ett Potter-race med i alla fall Minst Ettan & Tvåan. till hemmakväll kom vi men det var någon som hade hunnit förre oss så inget Potter-race för oss. lite ledsen i ögat men det ska väl gå bra.. god mat, lite vin O mys i soffan är bra plåster på såren.

tomorrow i'll be back.. ska försöka åtminstone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar