my lindskog

my lindskog

2009-07-28

Lycklig

över att Emelie svarade på mitt sms (relativt snabbt) men det var inte det som utgjorde källan av lycka utan det var att dom Äntligen var lediga samtidigt som vi så nu blir det Parmiddag.
i alla fall god mat O trevigt sällskap. antar att det blir en del prat också.

har även fått lite ny musik i min shuffel så jag nästan länktar till att få åka till jobbet imorgon så att jag kan lyssna på den. önskar ju dock att det hade kunnat vara Lite senare jag hade behövt ge mig av till jobbet men FEM veckor kvar nu bara; ingetting jue!!

nu ska jag och mäta och väga mig O älsklingen, idag är kylen fullproppad efter veckohandlingen med GI-mat; nu börjar det ska ni se. kanske lite sent för beach 09 men våren -10..here I come.

1 kommentar:

  1. WhooHoo!
    =)=)
    Det krävs nog semester för att vi skall vara lediga samtidigt.
    Men det skall bli jäkligt trevligt!

    SvaraRadera