my lindskog

my lindskog

2009-07-29

for fun

men även för att det är skönt, fhv ger det resultat och lite vardagslyx..
någon som har en aning om vad jag babblar om?! solarium.. solning.. oasis!!
tredje besöket idag och jag Inbillar mig i alla fall att det ger resultat, om inget annat så är det allt det andra åtminstone
älsklingen väljer den lite "latare" varianten medan jag väljer deras solarium där man stå. fast jag förstår inte varför jag Alltid ska få ett reklamavbrott under solningstiden; tiden går ju så mycket fortare när det är musik som spelas i radion.

en annan sak som är Fun, mer än så är att Lilla syster kanin ska prov-jobba på teater-restaurangen här i Helsingborg på fredag. nu hjälps vi alla åt att hålla tummarna för henne så att det går Minst lika bra som på intervjun idag så att hon slipper lund till hösten.

själv ska jag ner till svärföräldrarna i helgen. ska bli riktigt mysigt; inte behöva laga mat, inte bry sig om så mycket annat utan bara få Vara och Njuta av ledigheten.
blir väl en och annan löprunda och fhv fint väder så att jag kan njuta av österlens fina sandstränder med älsklingen som sällskap.
ta-ta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar