my lindskog

my lindskog

2009-07-07

tjej eller kvinna..

det skrev jag om i förra inlägget för jag visste inte riktigt vad jag var.
en kvinna är för mig egentligen över 30 kanske men däremot är det också en som har utbildning, egen lägenhet och Jobb. allt detta har jag ju så jag är kanske egentligen kvinna då.. men det låter mycket Äldre än tjej och jag vill inte vara så gammal.
räcker med att lilla syster kanin gav mig ångest med att jag snart fyller år; ett år till liksom.
och andra sidan så säger jag som karlsson: det är en värdsligsak.. jag är trotts allt en vacker och genomklok och lagom tjock man(tjej eller kvinna egentligen; men är det citat så är det) i sina bästa år!!

återvände till friskis igår för att hålla pass. 15 stycken blev vi och hade det inte varit för underbara, glad och väl Kämpande motionärer hade jag nog aldrig klarat det.
så nu har jag lovat mig själv att ta mig i kragen: får inte försumma konditionen på detta sättet.. man mår ju så bra av att träna!

fast idag blir det inget, men har varit duktig ändå, "veckohandlat" åt mig och älsklingen. var inte så mycket som skulle handlas så det var ganska okej.
nu ska jag in en sväng om på facebook och terrorisera emelie. sen bär det iväg till Lund och USiL. ni kan väl hålla ena tummen för mig, nu när brevidgången är slut?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar