my lindskog

my lindskog

2009-10-17

tillbaka till ortopeden

kändes det som att jag var idag; mycket att göra, inte tid att äta, knappt tid att sitta och dokumentera får man göra först när kvällspersonalen kommit.. fast jag började med dokumentationen lite precis innan kvällspersonalen kom och var på så sätt minst en person förre henne när hon läste.
innan dess hade jag hunnit slänga i mig två rån med smör på; ingen dålig lunch det inte.

vet inte om jag sagt det innan men ikväll så ska det då firas dock inte för att det känns som jag är tillbaks på ortopeden (och andra sidan gillar jag det bättre när det är mycket att göra än lite).
istället så ska vi bara ha det lite extra mysigt, lyxa till det med att äta ute och sen på bio.. jag har lyckats lura med älsklingen på fame. och stackars film säger jag bara; snacka om att jag har höga förväntningar!!

att det sen är den 17:e är också en fiskmås över skiten, eller som jag brukar säga: pricken över i:et.
därför borde jag väl gå och göra mig i ordning; efter att stått ut med mig i 16 månader är han väl i alla fall värd att jag anstränger mig Lite?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar