my lindskog

my lindskog

2009-10-21

medelmåttig

motionär är vad jag har blivit, innan var jag så duktigt och flittig och träningspassen låg på en 4-6 i veckan..
nu får jag ångest bara jag tänker på hur Få pass jag genomför, och inte blir det bättre när jag ska skriva upp det lilla antal jag genomför på hälsodraget med jobb.. det blir så svart på vit.
men nästa vecka ska ju älsklingen köpa sitt kort på friskis så då kanske han förhoppningsvis kan sätta lite fart på mig. och så Måste jag VERKLIGEN ta tag i löpningen igen.. annars kan jag ju glömma tankarna på ett maraton för då måste man träna.. annars blir det nog Ännu jobbigare att springa 4,2 mil.

nej, nu är det snart jobb som gäller. kan väl trösta mig med att jag får rört mig en hel del där, och att jag cyklar ner till knutan (inte Så jobbigt då det är nedförs backe) och hemigen ikväll (vilket är desto jobbigare).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar