my lindskog

my lindskog

2009-10-13

jagad

har åter kommit till mixmegapol; det är så roligt att få följa med på jakten och ännu roligare är det när dom inte hittar den jagade och adam Verkligen blir en dålig förlorare.

sitter och väntar på att älsklingen ska ringa, försöker inte alls vara orolig. men tycker ändå att han kan ringa Snart.. försöker inbilla mig att han glömt det.
väntar och väntar gör jag väl inte men snart är det ju dags för jobb också; får packa ihop mig Snart.
Det bästa idag, eller rättare sagt ikväll, är att jag kan åka med älsklingen som jobbar kväll denna veckan..
slipper skånetrafiken och ev. förseningar, slipper cykla uppför hälsobacken eller frysa ihjäl när jag väntar på en stadsbuss.. dessutom inbillar jag mig att det går Lite snabbare också!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar