my lindskog

my lindskog

2009-10-09

pinsamt

och skrämmande vad vuxna människor kan göra; det är faan värre än sandlåde-beteendet bland barn.. men framförallt Farligare. varför kan man inte förstå det som människa, Vuxen sådan?!

fick också jobba över idag, inte lika länge som älsklingen och absolut inga polisförhör på LiL.
men det var kul med lite att göra, man får känna att man måste prioritera och faktiskt kan gör saker lite snabbt och på rutin.

någon som fick jobba över mycket igår, eller kanske inte över utan Längre än vanligt är syster yster; tur för henne att hon har en sådan förstående och vänligt stora syster som erbjuder sin soffa: och andra sidan tyckte denna stora systern att det var trevligt att ha någon att äta frukost med, och att åka in till Landskrona med.. synd bara att jag glömde min shuffel så vägen hem blev musik-lös..
fick jag och andra sidan höra på 14-is prat, planer och hjälpa små flickorna av.. hoppas nu bara att jag inte lurade av dom vid fel hållplats *mohahaha*.

nu väntar mys i soffan med älsklingen innan sängen kallar. någon gång där emellan ska jag försöka impregnera mina älsklingar så dom inte blir skitiga imorgon då dom ska klackas om eller på fest!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar