my lindskog

my lindskog

2009-10-05

ny vecka

och nya tag. har varit lite slappt med "GI-dieten" och invägningen varje vecka.. men det ska det nu bli ändring på Nu!!
varför är det så att man skärper sig mer med diet och träning om man vet att man ska väga sig i slutet av veckan?!
ett bra sett att få en liten hjälp till skärpning i alla fall ( tips till christoffer).

träningen har det dock inte gått så bra med idag, och ikväll jobbar jag så får väl bli en uppladdndings-dag inför den kommande veckan!!
har bokat in ett gästledarpass till i höganäs, och ett i landskorna!! dom är inte färrän i december och november men man får vara ute i god tid och förhoppningsvis behöver jag inte stryka mig när schemat på jobb är färdigt.

nu ska jag packa väskan innan jag cyklar ner emot knutan..
får vi se hur mycket tåget är försenat idag; alltid lika förväntansfullt.. eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar