my lindskog

my lindskog

2009-10-03

med stormsteg

har hösten kommit; och jag gillar inte det Alls!! för att citera min syster jag är skeptisk till detta vädret.
jag gillar varken det det blöta regnet eller blåsten som kyler ner märg O ben på två sekunder.
däremot är det mysigt att tända ljus när mörkret kommer. det är fint med alla gula löv som faller och det är Underbart att få leta fram benvärmare, stövlar, stickat och andra höst-kläder.
måste göra som älsklingen och köpa mig en ny höst/vinter jacka, vill ha en röd.. kanske en duffel.

något annat som jag gillar är att vara gästledare, gärna i Höganäs förening (dom är ju så positiva).
det bra-iga med att vara gästledare är att man får Ofta kommentarer om passet, ledarskapet och musiken. extra roligt är det ju när det är Positivt, men även negativt får man försöka ta som en feedback på sig själv.
men idag hade jag inget att oroa mig för; i dag var det bara Positivt. och jag kan bara kommentera tillbaks: jag kommer mer än gärna tillbaks för ni är underbara att leda; vilken glädje, kämpaglöd och entusiasm ni har!!

något jag inte tycker om är hundbajs; hur Jäkla svårt kan det vara att ta upp efter hunden?! är det inte typ lag på det?! i alla fall så tillhör det folkvet och väluppfostran!!

något jag däremot gillar är klänningen jag Äntligen hittade till kalaset/festen nästa helg. var lite orolig där ett tag men denna tror jag kommer bli riktigt lyckad. testade den till skorna; och jag måste säga att jag Älskar klackar.. aldrig ser benen så bra ut.
på nytt så blev jag kär i dom (ska försöka lägga upp en bild på dom sen). har låtit dom stå i lådan ända sedan dom, och jag, kom hem från sthlm. men nu så var det dags att åter lyfta på locket... och jag säger bara: Kärlek!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar