my lindskog

my lindskog

2009-10-27

kaos

rådde det nästan idag på avd. 4.. lite överdriver jag väl men vi hade att göra; hela tiden.
och andra sidan så har jag hellre Lite för mycket att göra än för lite.. för då går tiden såå långsamt.

både jag och älsklingen har jobbat kväll två dagar i rad nu och man kommer in i en skön rutin:
sovmorgon, frukost med mix megapol och farmwille. efter jobb så tar jag tåget till glumslöv, sitter och läser i väntan på att han ska sluta så vi kan åka hem. väl hemma blir det alltid lite mackor, te framför tv'n i soffan innan det är dags att nanna för en ny dag med nya äventyr.

nu ska jag sluta för mina rostade mackor är säkert färdiga för länge sedan, och älsklingen ska väl in om farmwille för så, skörda eller vad man nu gör (jag är Inte insatt i detta alls)..
först vill jag bara säga Grattis emelie till sparkarna och till caroline; tänker på dig gumman!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar