my lindskog

my lindskog

2009-10-19

latmask

även denna morgonen; när klockan ringde så ställde jag helt enkelt om den istället för att gå upp..
vilket gjorde att jag än en gång inte tränade på morgonen innan ett kvälls-pass på LiL.
och nu sitter jag här efter att ha ätit lång-frukost och lyssnat på jagad och har lite dåligt samvete..
Men jag är ledig imorgon och då jävlar ska jag försöka ta igen det; minska ångesten lite.

innan jag ska titta på ett avsnitt eller två av Grey's anatomy vill jag bara applådera Emelie och välkomna henne tillbaks till blogger.. duell om vem som kan få ihop flest inlägg under en månad?! då kanske, kanske men framförallt Förhoppningsvis blir det några fler än din statistik i juni, för ett till och du har tangerat antalet inlägg du hade i april..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar